Σάββατο, Ιουλίου 02, 2011

"Προσωπικά" με την Ελενα Κατρίτση


Ενας δημοσιογράφος πρέπει πάντοτε να είναι στη θέση αυτού που κάνει ερωτήσεις και όχι εκείνου που δίνει απαντήσεις. Ωστόσο, κάθε εξαίρεση είναι για να επιβεβαιώνει τον κανόνα. Δημοσιογράφος ήμουν και παραμένω, λοιπόν. Και επειδή έχω εμπιστοσύνη στην Ελενα Κατρίτση, δέχθηκα με χαρά την πρότασή της να αφηγηθώ την προσωπική μου ιστορία με τα ξαδέρφια από τη Μικρασία. Σε σας την έχω πει εδώ
Στην εκπομπή "Προσωπικά", στη ΝΕΤ, αύριο Κυριακή στις 4 το απόγευμα, μπορείτε να δείτε την οικογενειακή ιστορία ανθρώπων που ξεκίνησαν από την Ελλάδα και την Τουρκία, άλλαξαν πλευρές στο Αιγαίο, ανταμώθηκαν, αγαπήθηκαν και άφησαν μόνο αγάπη στους απογόνους. Ενα μόνο θα σας πω: ο Τούρκος από την Πρέβεζα παντρεύτηκε την Ελληνίδα από το Αϊντίνι. Αυτός ο κόσμος ο μικρός, ο μέγας!
Πάρτε μια πρόγευση από την εκπομπή εδώ Περιμένω τις αντιδράσεις σας πριν και- κυρίως μετά. Παρακαλώ να το πάρετε πολύ προσωπικά.

6 σχόλια:

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Ω!!!!!Μπράβο, Αγγελικούλα μου!

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Πριν: έκπληξη, χαρά, συγκίνηση!
Ενδιάμεσα: Αγωνία και λαχτάρα και περιέργεια!
Μετά: θα σου πω! Ένα ξέρω, πως για πάρτη σου θα μείνω Βόλο!
Φιλάκια, Αγγελικούλα μου και πάντα τέτοια!
Δεν θα με βλέπεις, αλλά θα σου μιλάω... βλέποντάς σε!
Έτσι σε θέλω! Στα πάνω σου!
Οι μουσκεμμένες σημαίες; Για πες κάτι παραπάνω!

Εαρινή Συμφωνία είπε...

Κατερινούλα έχουμε λίγα προβληματάκια με τη μανούλα και δεν προλαβαίνω να κάνω τίποτα άλλο. Ευτυχώς, δεν είναι σοβαρά, αλλά χρειάζεται χρόνος. Φιλιά

scalidi είπε...

Σε είδα στο τρέιλερ... Βλέπω πόσο ανανεωμένη και κούκλα είσαι και χαίρομαι πολύ. Θα σε δω οπωσδήποτε αύριο ;)))))))))) Να σε προσέχεις και να χαίρεσαι!

Εαρινή Συμφωνία είπε...

Ευχαριστώ πολύ πολύ Σταυρούλα μου. Η αγάπη σου σε κάνει να με βλέπεις έτσι. Να είμαστε καλά

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Αγγελικούλα μου, εύχομαι ολόψυχα, γρήγορα περαστικά στην μανούλα σου, υγεία σε σένα και σε όσους αγαπάς και σ' ευχαριστούμε για την γνωστοποίηση μιας αληθινής και τόσο συγκινητικής ιστορίας, όπως είναι η δική σου!
Λίγο, ως πολύ, εμείς οι φίλοι σου την ξέραμε, μα η εκπομπή... ήταν άλλο πράγμα, κι ας έχω δει, μόνο την μισή!
"Θερμά Συγχαρητήρια", τόσο σε σένα, όσο και στην Έλενα, για την απόφαση!
Μην αγχώνεσαι για απαντήσεις και τυπικά, προέχει η μαμά σου!
Πολλά φιλάκια, ευχές και προσευχές, από μένα, για ότι καλύτερο, για σένα!