Τετάρτη, Μαρτίου 07, 2007

Κουέλο σε μπλογκ

Δεν μπορώ να πω ότι ο Πάολο Κοέλιο (ή Κουέλο ή όπως τέλος πάντων είναι η σωστή προφορά του) είναι από τους αγαπημένους μου συγγραφείς. Ο,τι μου έχει αρέσει από εκείνον είναι η γνωστή φράση όταν θέλεις κάτι πολύ συνωμοτεί η ψυχή του σύμπαντος και γίνεται, αλλά τα βιβλία του δεν μου έχουν κάνει ιδιαίτερη εντύπωση. Τόσο, που να αναρωτιέμαι γιατί, τέλος πάντων αρέσει τόσο πολύ.
Εν πάση περιπτώσει, όμως, αρέσει. Και διαβάζεται ευρέως. Τούτων δοθέντων, λέω λοιπόν στους θαυμαστές του ότι αν θέλουν να διαβάσουν τα πρώτα κεφάλαια από το νέο του μυθιστόρημα, με τίτλο «Η μάγισσα του Πορτομπέλο» μπορούν να απευθυνθούν στο μπλογκ του συγγραφέα, που μάλιστα έχει και ελληνική εκδοχή. Προς το παρόν παρουσιάζεται το πρώτο κεφάλαιο και ακολουθεί το δεύτερο, τη Δευτέρα 12 Μαρτίου. Μπορείτε να κάνετε και σχόλια και ο έλληνας εκδότης του Κουέλο (εκδόσεις Λιβάνη) θα τα μεταφέρει στον συγγραφέα. Το βιβλίο θα κυκλοφορήσει στις 2 Απριλίου.

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Την ίδια γνώμη έχω, Αγγελική - εκτός από κείνο με το σύμπαν, όπως λες... Τόσο οικεία βολικό (αλλά εν πολλοίς ανεφάρμοστο, αχ!;)...
Παρόλο που τον έχω εγκαταλείψει εδώ και χρόνια, θα μπω στον πειρασμό να επισκεφθώ το μπλογκ του, ας είναι...

(Ωχ, πάλι βλέπω πως δεν θα με δεχθεί, γιατί δεν έχω google account! Οπότε, υπογράφω πάλι ως... other - τι να κάνω...;)

Ούτε ως 'other' με δέχεται!:(
Να δω την τύχη μου ως 'ανώνυμη';...

http://onlysand.blogspot.com

ange-ta είπε...

Καλημέρα Ε.Σ., δεν το διάβασα το Πόστ σου, γιατί ο τύπος δεν μου αρέσει καθόλου, και αν εσένα σου αρέσει δεν θέλω να στεναχωρηθώ!!
Σήμερα είναι η μέρα μας, ζήτω οι Γυναίκες, ζήτω η Υπατία, η Μαρί Κιουρί, η Ρόζα Λούξεμπουργκ, Η Αρουντάτι Ρόϋ, η...
πρόσθεσε τις δικιές σου.
φιλιά πολλά

Εαρινή Συμφωνία είπε...

Γειά σου onlysand.
Ange- ta δεν μου έχεις καθόλου εμπιστοσύνη. Και βέβαια δεν μου αρέσει... Χρόνια μας πολλά. Τέλειες οι επιλογές σου. Θα προσθέσω μόνο την Ελίφ Σαφάκ από την Τουρκία και τη Μελίνα, γιατί δεν μπορώ να την ξεχάσω ποτέ.

ange-ta είπε...

βεβαίως και πολλές άλλες.
Στο μπλόγκ μου έχω εβδομάδα αφιερωμένη στη Γυναίκα.
Μη μας ξεχνάς, να αφήνεις το χνάρι σου.
Για τις γυναίκες ρε γαμώτο, γιατί μέχρι τώρα μόνο άνδρες περάσανε.
ΑΝ ναι και η γητεύτρια, πολύ ενδιαφέρον και το μπλόγκ της.
φιλιά

Serenity είπε...

Χμ... ενδιαφέρον :)

Στο blog μου σε περιμένει μια πρόσκληση, Εαρινή Συμφωνία. Εφόσον φυσικά το επιθυμείς.

Καλό Σαββατόβραδο :)

Babis Dermitzakis είπε...

Δεν σε απογειώνει, αλλά για να περάσεις την ώρα σου καλός είναι. Έχω διαβάσει τρία του έργα, μάλλον δεν σκοπεύω να διαβάσω άλλα.